مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رضا یزدانی سرمربی یک تیم لیگ برتری کشتی شد


فارس خبر می‌دهد
رضا یزدانی سرمربی یک تیم لیگ برتری کشتی شد

مدیرعامل تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل از هدایت و سرمربیگری تیمش توسط رضا یزدانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: رضا یزدانی سرمربی یک تیم لیگ برتری کشتی شد


قاسم حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به شناخت و افتخارات ورزشی یزدانی داشتم، تصمیم گرفتم در فصل جدید لیگ برتر کشتی کشور از تجربیات وی در کادر فنی تیم خونه به خونه بابل استفاده کنم.

وی با اشاره به اینکه تیمش پس از یک سال دوری از این مسابقات به لیگ برتر کشتی برخواهد گشت، ابراز داشت: در نخستین سال حضور تیم خونه به خونه بابل در لیگ برتر کشتی آزاد کشور موفق به کسب نایب قهرمانی شد.

مدیرعامل باشگاه کشتی خونه به خونه بابل در ادامه تصریح کرد: جذب کشتی‌گیران با تصمیم یزدانی سرمربی تیم صورت خواهد گرفت اما اولویت تیم از ترکیب کشتی جوان، باتجربه و عنوان‌دار بومی است.

حسن‌زاده با اشاره به شناخت کادر فنی تیمش در فصل جاری عنوان داشت: علی شکری‌پور و اعظم خلیل‌پور نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، رضا یزدانی سرمربی تیم را همراهی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور رمضانی به عنوان مدیر اجرایی باشگاه تصریح کرد: یزدانی از چهره‌های شناخته شده و عنوان‌دار کشتی کشور است که در کنار حضور در ترکیب تیم ملی، می‌خواهیم از تجربیات وی در کادر فنی تیم خونه به خونه بابل  نیز بهره ببریم.

حسن زاده در پایان افزود: تیم خونه به خونه بابل با جذب بهترین‌های کشتی کشور فقط برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پس از یک سال دوری شرکت خواهد کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده